Een schema is de goedkoopste manier van begeleiding. We maken het schema zo nauwkeurig mogelijk op maat voor maar 60  19 euro!

 

EEN EFFECTIEF TRAININGSPROGRAMMA:

Hierdoor weet je precies wat je moet doen in de sportschool (of thuis). Je laat geen kansen liggen en je voorkomt fouten die schade aan kunnen richten aan je lichaam. 

  • Verantwoord voor korte termijn en lange termijn. 
  • Daarnaast heb je de mogelijkheid om d.m.v. een korte test, een nóg persoonlijker afgestemd schema te ontvangen. We houden op deze manier rekening met onderontwikkelde spieren.

IN 3 WEKEN MEER STRUCTUUR IN JE VOEDINGSPATROON:

Wil jij minder vet en/of meer spiermassa? Of zie jij in dat een gezondere manier van eten jou veel goeds gaat brengen? Dan is dit perfect!

Dit is géén crashdieet. Je hoeft ook niet iedere dag het zelfde te eten. Het is daardoor effectief en prettig voor langere termijn.

Hoe vaak per week heb je tijd om te trainen?
Optioneel: Doe de overhead squat assesment om je schema goed op je af te laten stemmen. Upload hieronder een filmpje terwijl je de oefening doet.
Instructies:
Zet je voeten op schouderbreedte en zet je voeten recht. (Ookal doe je dit misschien anders bij een normale squat. Dit is puur een test)

Zak tot ongeveer 90 graden of nét iets verder als je dit gemakkelijk kan.

Houd je armen recht langs je oren.

Doe de oefening langzaam.

5 herhalingen van de voorkant daarna 5 vanaf de zijkant en 5 van de achterkant.
Eet je vlees en/of andere dierlijke producten?